• گواهی سلامت سقز

گواهی سلامت بکارت سقز : گواهی سلامت قبل از ازدواج در سقز

گواهی سلامت بکارت سقز : صدور گواهی سلامت برای دختران باکره از جمله مسائل مهم برای بعضی از خانواده ها قبل از ازدواج می باشد . برای بسیاری سوال است که آیا صدور گواهی سلامت قبل از ازدواج اجباری است؟

گواهی سلامت بکارت سقز : گواهی سلامت قبل از ازدواج در سقز

چه شرایطی قبل از معاینه برای صدور گواهی سلامت باید دوشیزه خانم داشته باشد؟

در هر صورت باید در جریان باشید که صدور این گواهی ضروری نمی باشد ، و هر زوج یا خانواده ای با توجه به اعتقادات و فرهنگ جغرافیایی خود درخواست صدور گواهی سلامت سقز قبل از ازدواج را می دهد.

به این جهت مهم بودن و ارزش درخواست گواهی سلامت، بستگی به فرهنگ و باور خانواده و زوج داشته و الزامی نمی باشد.

  • گواهی سلامت قبل از ازدواج سقز

آیا خود شخص می تواند پرده بکارت را بررسی کند؟

به هیچ وجه امکان ندارد و همچنین امکان دارد که در زمان معاینه به پرده هیمن آسیب وارد شود و این روش معاینه اصلا اصولی و قابل تابید نمی باشد.

بنابراین برای دریافت گواهی سلامت قبل از ازدواج و معینه ، باید به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید، و یا اینه به پزشکی قانونی شهر خود مراجعه فرمایید.

ترمیم پرده بکارت

نحوه گرفتن گواهی سلامت قبل از ازدواج سقز چگونه است ؟

اگر دوشیزه خانم بالای 18 سال باشد، می تواند به تنهایی جهت صدور گواهی سلامت بکارت خود به پزشک متخصص زنان مراجعه فرمایند.

جهت صدور گواهی سلامت بکارت در زمان مراجعه به پزشک، باید حتما کارت ملی یا اوراق شناسایی جهت احراز هویت به به پزشک همراه خود داشته باشید.

دوشیزه خانم جهت چک شدن پرده بکارت خود، باید حتما برگه رضایت نامه امضا کند. و آن را تحویل پزشک دهد ، که به درخواست و رضایت خود قصد سلامتی بکارت خود را دارد.

در آخر پزشک متخصص زنان معاینات لازم را صورت می دهد. و بعد برگه گواهی سلامت قبل از ازدواج را به خود دوشیزه تحویل می دهد.

برگه گواهی سلامت

نسخه ای از برگه گواهی سلامت قبل از ازدواج به دوشیزه خانم تحویل داده می شود. و نسخه ای دیگر از گواهی نزد پزشک قرار خواهد گرفت.

این گواهی شامل عکس دوشیزه ، مهر پزشک متخصص زنان و اثر انگشت فرد می باشد.

آیا برگه گواهی سلامت بکارت می تواند به شخص دیگری به غیر از دوشیزه خانم تحویل داده می شود؟

خیر، بر طبق اصل راز داری بین پزشک و مراجعه کننده به پزشک. این گواهی تنها به خود دوشیزه که بالای 18 سال است. تحویل داده می شود . و به همراهانش از جمله: پدر، مادر، همسر و… تحویل داده نخواهد شد.

صدور گواهی سلامت بعد از تجاوز !!!

اگر خانمی مورد تجاوز و اذیت و آزار قرار گرفته باشد و قصد معاینه شدن و درخواست صدور گواهی سلامت از پزشک را دارد. بهتر است در اینگونه موارد به پزشکی قانونی شهر خود مراجعه فرماید. تا ضمن معاینه سلامت پرده بکارت، دیگر موارد هم کاملا مورد بررسی قرار بگیرد.

آیا می توان سلامت مقعد را بررسی کرد و گواهی صادر کرد؟

خیر، گواهی سلامت تنها برای دخول واژینتال برای خانم ها صادر می شود و امکان معاینه و بررسی برای  رابطه از طریق مقعد و هر اندام دیگر وجود ندارد،

و گواهی سلامت صادر کرد. در این موارد در صورت ضرورت پزشکی قانونی معاینه های لازم را انجام می دهد و سلامت و عدم سلامت آن را گزارش می دهد.

  • گواهی سلامت پرده بکارت چیست؟

توجه!

اگر به هر دلیلی درخواست صدور گواهی سلامت بکارت قبل از ازدواج را دارید. و همچنین سن شما بالای 18 سال است. شخصا می توانید با کارت ملی به پزشک متخصص زنان در شهر خود مراجعه فرمایید. تا مورد معاینه و بررسی های لازم توسط پزشک قرار بگیرید،

*مطمئن باشید که این گواهی سلامت به خود شما فقط تحویل داده می شود. و حتی منشی پزشک و یا دستیاران پزشک نیز از اطلاعات درون گواهی اطلاعی نخواهند داشت*

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

گواهی سلامت در سقز

هم اکنون خانم دکتر فاطمه آقاجان زاده (جراح و متخصص زنان) در سقز کردستان گواهی سلامت بکارت قیل از ازدواج را صادر می کنند. چنانچه شما هم نیاز به این گواهی دارید می توانید با شماره  ۰۹۱۰۹۷۰۸۹۶۸  تماس بگیرید.