گواهی سلامت قبل از ازدواج سقز

چگونه در سقز گواهی سلامت بکارت بگیریم ؟

صدور گواهی سلامت بکارت در سقز چگونه است؟

گواهی سلامت قبل از ازدواج سقز : مطالب زیادی در این سایت راجب به انواع پرده بکارت گفته ایم، افکار و باورهای غلط شایع در رابطه با پرده بکارت را ذکر کرده ایم.

گرفتن گواهی سلامت بکارت از عواملی می باشد. که ذهن خیلی از دوشزه گان و خانواده ها را درگیر خود کرده است . گام اول که ضروری میدانیم متذکر شویم، این می باشد که گرفتن یا نگرفتن این گواهی بستگی به فرهنگها و خانواده های مختلف دارد.

گواهی سلامت قبل از ازدواج در سقز

 بنابراین سوالاتی از قبیل پرسش های زیر در ذهن شما پدیدار می شود:

  • آیا گرفتن نامه بکارت لازم است؟
  • آیا گرفتن گواهی سلامت توهین به دختر نیست؟
  • آیا گرفتن نامه سلامت پرده بکارت به این معناست که دختر خانم هیچ نوع رابطه ای با هیچ کسی ندارد؟

اهمیت این برگه برای شما چقدر است ؟ بستگی به فرهنگ و مذهب شما دارد. ولی در خصوص معاینه پرده بکارت دوشیزه خانم ها باید گفت که به هیچ عنوان سفارش نمی کنیم. که خود شما آن را بررسی کنید. به دلیل اینکه این روش بررسی اصلا صحت ندارد و امکان دارد برای شما خطرناک باشد. و همچنین امکان داردکه در زمان بررسی پرده بکارت به خود آسیب وارد کنید.

نکاتی مهم برای گرفتن نامه سلامت بکارت دوشیزگان در سقز 

دختر خانمی که به سن 18 سالگی رسیده باشد. می تواند به تنهایی برای معاینه بکارت خویش به پزشک متخصص زنان مراجعه نماید.

اگر جهت معاینه سلامت پرده ی بکارت به پزشک متخصص زنان مراجعه می کنید. حتما کارت ملی یا اوراق شناسایی که کد ملی حتما در آن ذکر شده است همراه خود داشته باشید.

رضایت دوشیزه برای معاینه پرده بکارت مهم است :

جهت معاینه پرده ی بکارت توسط پزشک متخصص زنان از شما یک رضایت نامه کتبی گرفته می شود. که این معاینه پرده بکارت بنا درخواست شما بوده است و جهت صدور گواهی سلامت قبل از ازدواج در سقز معاینه می شوید.

گواهی دوشیزگی سلامت بكارت در کردستان

شرایط صدور گواهی سلامت قبل از ازدواج در سقز

بعد از چک کردن مدارک شناسایی دوشیزه خانم، نامه گواهی بکارت در 2 نسخه نوشته خواهد شد. یک برگه تحویل دوشیزه خانم خواهد شد. و دو نسخه دوم نزد پزشک متخصص باقی خواهد ماند.

در نامه سلامت پرده بکارت قبل از ازدواج چه چیزی نوشته می شود؟

متن گواهی سلامت بکارت قبل از ازدواج

با این نوشتار آغاز می شود: ” گواهی می شود در تاریخ —— و ساعت —- پس از اخذ رضایت کتبی از شخص — ساله به نام —- و کد ملی —-، صاحب عکس فوق و اثر انگشت زیر ، و پس از احراز هویت و تطبیق با مدارک شناسایی در حضور—- معاینه پرده بکارت به عمل آمده و ———– . “

گواهی سلامت بکارت قبل از ازدواج به چه کار می آید؟

پرده  بکارت در دختر خانم ها یک سند و مدرک برای باکرگی می باشد و فقط به خود دوشیزه خانم (که سن قانونی دارد) تحویل داده می شود. به همراه و سایر بستگان پدر – مادر – خواهر – برادر – نامزد داده نخواهد شد.  اصل راز داری بین پزشک و مراجعه کننده برقرار است. و حتی منشی و دستیار پزشک به متن نامه دسترسی نخواهند داشت. در خصوص سلامت یا عدم سلامت بکارت خانم اطلاعات محرمانه است.

گواهی سلامت پرده بکارت در سقز

آیا در موارد تجاوز نیز معاینه بکارت انجام خواهد گرفت؟

باید به پزشکی قانونی شهر خود مراجعه کنید. و در آنجا سلامت پرده بکارت شما معاینه انجام گیرد. از پیگیری این مسئله نگران نباشید. خانواده های عزیز اگر این مسئله برای دختر شما پیش بیاید از پیگیری کردن آن شرم نکنید و دختر خود را مقصر ندانید.

آیا برای گواهی پرده بکارت مقعد شما هم معاینه می شود ؟

در حقیقت دختر خانم ها می توانند با هر جای بدنشان می توانند هر مردی را به ارگاسم برسانند! صدور گواهی پرده بکارت فقط رابطه جنسی واژینال را معلوم می کند. ولی با این معاینه امکان تشخیص دیگر روابط جنسی در گذشته، مانند: تماس بدنی ، دهانی و … وجود ندارد.

گواهی بکارت فقط برای دخول های واژینال صادر می گردد.

مقعد فقط توسط پزشکی قانونی و در مواردی به دستور قوه قضاییه (که بنا به حکم دادگاه باشد) معاینه می شود.

مراقبت از طریق: دهان و پستان و دست و پا و …سایر اعضا بدن خانم ها را نمی شود. با معاینه متوجه شد!

در صورت شک در معاینه توسط پزشک متخصص زنان، هیچگونه گواهی کتبی صادر نخواهد شد. اما این به معنای ” عدم پرده بکارت دوشیزه” نمی باشد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

DR FATEMEH AGHAJANZADEH

هم اکنون خانم دکتر فاطمه آقاجان زاده (جراح و متخصص زنان) در سقز کردستان این گواهی سلامت بکارت قیل از ازدواج را صادر می کنند. چنانچه شما هم نیاز به این گواهی دارید می توانید با شماره  ۰۹۱۰۹۷۰۸۹۶۸  تماس بگیرید.

نیاز به مشاوره پزشکی دارید؟

تماس بگیرید