پوست و مو و زیبایی سقز

پوست و مو و زیبایی سقز : مرکز زیبایی دکتر لطفی یار آماده خدمات زیبایی برای شما همشهری های عزیز می باشد.

آدرس و تلفن:

کردستان ، سقز
ساختمان درمانگاه حکیم – طبقه چهارم
09186468219 – 09183747012 – 08736232459

دکتر محسن لطفی یار

دکتر پوست و مو و زیبایی سقز، به درمان عوارض پوستی و نیز مشکلات مرتبط با مو و ناخن می‌ پردازند. پزشک پوست و مو و زیبایی عوارض مختلفی، از جمله مشکلات جزئی پوستی مانند کهیر تا بیماری‌ های پوستی مزمن را درمان می کند.

پزشک پوست و مو و زیبایی سقز

دکتر پوست و مو و زیبایی اگزما یا پسوریازیس را نیز درمان می‌کند. دکتر پوست سقز از قدرت تشخیص بیماری‌ های مختلف برخوردار است و می‌ تواند بیماری‌های دارای نشانه های مشابه را از هم دیگر تشخیص دهد. امروزه خیلی از پزشکان پوست قادر به انجام کارهای زیبایی نیز هستند. و به عزیزانی که از ظاهر شدن نشانه‌ های پیری روی پوست خود ناراحت می باشند. کمک می‌ کنند تا جوانی دوباره را باز یابند. دکتر زیبایی سقز دوره‌های مختلفی را می‌ گذراند. تا مهارت‌ هایی مانند جراحی ترمیمی را برای درمان جای زخم جراحی، تزریق ژل یا بوتاکس، اسکلروتراپی (رفع رگ‌های واریسی)، لایه برداری شیمیایی، کاشت مو و لیزر فرا بگیرند.

دکتر پوست و مو کردستان سقز

پوست حساس ترین اندام بدن است و نیازمند مراقبتی تخصصی می باشد. اگر بخواهید با داشتن پوستی صاف و شفاف بهترین تاثیر را در نخستین دیدار به جا بگذارید. و یا اگر بخواهید با شروع کردن از بیرونی‌ ترین لایه بدن در جاده سلامتی قدم بگذارید. باید پوست‌ تان را به دستان پزشک پوست خوب در سقز بسپارید. تا به نتیجه دلخواه برسید. انتخاب دکتر پوست و مو خوب در سقز بهترین راه برای جوان‌ تر به نظر رسیدن و پیشگیری از مشکلات مختلف پوستی می باشد، چرا که پزشک پوست به خوبی از درمان‌ های مختلف بیماری‌ های پوستی اطلاع دارد. و بهترین درمان را متناسب با شرایط شما سفارش می‌ کند. در کلینیک زیبایی و پوست و مو سقز دکتر لطفی یار با استفاده از تجربه و مهارت انواع مشکلات پوستی را تشخیص و شیوه های درمانی مناسب برای حل و درمان آن‌ ها را برای شما تجویز می نمایند. و نیز جدیدترین و پیشرفته‌ ترین خدمات زیبایی را برای بهبود زیبایی پوست ارائه می‌ نمایند.

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره از مرکز زیبایی سقز یا جهت تعیین نوبت دهی می‌ توانید با شماره‌ های 09186468219 – 09183747012 – 08736232459 تماس حاصل فرمایید.

انتخاب دکتر پوست خوب در سقز

اگر می‌ خواهید درمان پوست‌ تان را به دکتر پوست با بالاترین مهارت در زمینه پوست و مو بسپارید. در جستجوی دکتر پوستی با تجربه کافی باشید.

مشاوره

خیلی از پزشکان پوست و مو تجارب خود را به صورت آنلاین در دسترس مراجعین می‌ گذارند. و در فضای مجازی خود بخشی را به نظرات بیماران قبلی اختصاص می‌ دهند. تا مراجعین تصویری دقیق‌ تر از ایشان داشته باشند. در هر حال جلسه مشاوره مهم‌ ترین مؤلفه برای شناخت پزشک است. جلسه مشاوره با پزشک پوست فرصت مناسبی است تا شما انتظار خود از پزشک و درمان را حضوراً توجیه شوید. و متوجه شوید که آیا راه مناسبی را برای رسیدن به خواسته خود انتخاب کرده اید یا خیر. بنابراین زمانی که برای مشاوره به مطب پزشک مراجعه می‌ کنید، از پرسیدن سوالات دقیق و جزئی درباره هزینه، نتیجه، دوران بهبود و عوارض جانبی درمان خجالت نکشید، از پزشک بخواهید نتیجه مورد انتظار را توضیح دهد. و کاملا هر آنچه را که لازم است، برای نتیجه تصمیمی درست بدانید، از پزشک بپرسید.

دکتر پوست و مو سقز درمان کدام مشکلات پوستی بررسی می کند؟

برخی از عوارض پوستی برای تمام عمر هستند. و برخی به دلیل تغییرات هورمونی پیش می آیند. دلیل اصلی بروز مشکلات پوستی هر چه که باشد، خیلی از بیماران به دلیل مشکلات پوستی دچار افسردگی می‌ شوند. با این توصیف در صورت ابتلا به عوارض پوستی که به خودی خود درمان نمی‌ گیرند. یا با داروهای بدون نسخه درمان نمی شوند. مراجعه به پزشک پوست خیلی مهم است؛ چرا که فقط پزشک پوست می‌ تواند مشکلات پوستی شما را به درستی تشخیص دهد. و درمان موثر را برای شم انجام دهد. برخی از مشکلات پوست، مو و ناخن که متخصص پوست به درمان آن‌ ها می‌ پردازد، به شرح زیر است:

پزشک پوست و مو سقز

  • چروک‌ هایی مثل چروک‌ های دور چشم، چروک دور لب یا خط اندوه، خط لبخند، چروک روی پیشانی و خط اخم و چروک‌ های روی صورت.
  • شل شدن پوست صورت و گردن و غبغب
  • ریزش مویی که ممکن است پی‌ آمد مشکلات ارثی، مصرف بعضی داروها یا ابتلا به برخی بیماری‌ ها باشد. اگر متوجه ریزش موی شدید یا کم پشت شدن موها گشتید، باید برای تشخیص و درمان مناسب به پزشک پوست مراجعه کنید.
  • بیشتر بیماران به دلیل تغییرات هورمونی دوران نوجوانی، آکنه خفیفی خواهند داشت. دلیل اصلی آکنه باکتری‌ هایی است که در منافذ پوست وجود دارد.

دکتر پوست و مو و زیبایی سقز

  • اگزما:  پزشکان دلیل اگزما را ژنتیک می‌دانند. اگزما یعنی خشکی شدید و مزمن پوست. بیماران دچار به اگزما چربی کافی را برای محافظت از پوست تولید نخواهند کرد، در نتیجه باکتری‌ ها در پوست نفوذ می‌ کنند و عفونت ایجاد خواهد شد.
  • پسوریازیس بیماری سختی است که بیشتر سبب انزوا طلبی بیمار و خودداری از قرار گرفتن در موقعیت‌ هایی می‌ شود که پوست را در معرض دید قرار می‌ دهد.

 پوست و مو سقز کردستان

  • زگیل: وجود زگیل روی هر نقطه‌ ای از بدن وجود دارد، ولی زگیل معمولاً روی دست، پا و ناحیه تناسلی به وجود می‌ آید. پزشک پوست با توجه به نوع و محل زگیل، بهترین درمان را برای از بین بردن زگیل انجام می دهد.
  • اختلال‌ های ناخن: این مشکل در اثر سایش ناشی از کفش، کمبود ویتامین و قارچ بروز می‌ آید و حتی بعضی اوقات دلیل پسوریازیس محسوب می‌ شود. متخصص درمان مناسب را با توجه به دلیل بروز اختلال سفارش می‌ کند.
  • آفتاب سوختگی، لکه‌های قهوه‌ای پوست و کک و مک

پزشک پوست چه درمان‌ هایی انجام می‌دهد؟

تزریق بوتاکسپوست-راضی۲

بوتاکس عضلات مسئول ایجاد چین و چروک را فلج می‌ کند تا چروک‌ ها صاف شود. تزریق بوتاکس تعریق شدید کف دست یا زیرب غل را نیز درمان می‌ کند. بهبود ناشی از تزریق بوتاکس سه تا چهار ماه یا حتی بیشتر دوام دارد.

تزریق ژلپوست-راضی۳

تزریق ژل فرورفتگی‌ های صورت را پر و صورت را جوان می‌ کند. ژل عموماً برای درمان چروک‌ ها و خطوط صورت، برجسته کردن گونه‌ها، رفع گودی زیر چشم، برجسته کردن چانه و لب تزریق می‌ شود.

تزریق چربیپوست-راضی۴

در درمان تزریق چربی، سلول‌ های چربی زنده از بدن خود بیمار گرفته و در ناحیه دیگری از بدن، مانند سینه، باسن و بخش‌ هایی از صورت تزریق می‌ شود که برجسته کردن آن مدنظر است.

پی آر پیپوست-راضی۵

پی آر پی (تزریق پلاسمای سرشار از پلاکت) تولید کلاژن و رتینول را افزایش می‌ دهد. در نتیجه پوست اطراف محل تزریق به صورت طبیعی کشیده می‌ شود. پی آر پی ریزش مو را نیز درمان می‌ کند.

میکرودرم ابریژنپوست-راضی۶

میکرودرم ابریژن

یکی از درمان‌ های جوانسازی پوست صورت است که در آن پوست به روشی مکانیکی صاف می‌ شود. این روش برای رفع جای زخم، پاک کردن تتو و به حداقل رساندن لک‌ های پیری، چروک‌ ها و گونه‌ های خاصی از زائده‌ های پوستی کاربرد دارد.

میکرونیدلینگپوست-راضی۷

متخصص در روش میکرونیدلینگ یا سوزن زدن پوست تعدادی سوزن بسیار ظریف را در پوست فرو می‌ کند. تا آسیب‌ هایی جزیی ایجاد شود. این آسیب‌ های پوستی با بهره‌ گیری از ساز و کارهای ترمیم طبیعی پوست، باعث تشکیل کلاژن جدید می‌ شود.

هایفوپوست-راضی۸

هایفوتراپی (اولتراسوند متمرکز با شدت بالا)

لیفت اولتراسوند صورت به یکی از پرطرفدارترین روش‌ های لیفت صورت و گردن تبدیل شده است. هایفو روشی موثر برای جوانسازی و کشیدن پوست است که صورت را خوش فرم می‌ کند و چروک‌ ها و خطوط ظریف را از بین می‌برد.

رفع موهای زائد با لیزرپوست-راضی۹

تکنولوژی‌ های مبتنی بر نور و لیزر تحولی چشمگیر را در روش‌ های زیبایی و درمانی پوست ایجاد کرده است. لیزر های با طول موج بلند در ملانین موجود در ساقه مو نفوذ می‌ کند. و توانایی فولیکول مو را برای رشد مجدد مو مختل می‌ کند. به این ترتیب منابع نوری پالسی موهای زائد صورت، زیر بغل، پشت بدن، پا و ناحیه تناسلی و بیکینی را به روشی موثر از بین می‌ برد.

جوانسازی پوست با لیزرپوست-راضی۱۰

جوان‌ سازی پوست صورت با لیزر با هدف از بین بردن چروک‌ های سطحی و با عمق متوسط انجام می‌ شود. لیزر پرتویی پرانرژی از نوری درخشان را تولید می‌ کند. که از ناحیه مورد نظر پوست می‌ گذرد. پیشرفت‌ های به دست آمده در زمینه تکنولوژی لیزر این امکان را برای متخصصین پوست فراهم آورده است. تا بیماران با رنگ‌ های پوستی مختلف را به روشی ایمن و موثر درمان کنند.

جراحی کاشت موپوست-راضی۱۱

کاشت مو به منظور پر پشت کردن ناحیه‌ های کم پشت و طاس سر انجام می‌ شود. کاشت مو به روش‌ های مختلفی انجام می‌ شود. که از آن جمله می‌ توان به روش FUE و FUT اشاره کرد.