• پیرسینگ واژن نشانه چیست

پیرسینگ واژن

پیرسینگ ژنیتال | پیرسینگ اندام های جنسی زن

پیرسینگ واژن: پیرسینگ ژنیتال | پیرسینگ اندام های جنسی زن : حلقه مهبلی (حلقه واژنی، واژینال رینگ) یا سوراخ کردن واژن یا پیرسینگ واژن بیشتر از آنچه تصور می کنید در میان خانم های جهان رایج است. آمارها نشان می دهد که بین 0.8 تا 2 درصد از جمعیت زنان یکی از خانم ها پیرسینگ واژن دارند.

پیرسینگ واژن باید حتما توسط پزشک متخصص انجام شود.

اگر به فکر حلقه مهبلی (حلقه واژنی، واژینال رینگ) یا سوراخ کردن واژن یا پیرسینگ واژن هستید ، احتمالاً سوالات زیادی در ذهن خود دارید.

پیرسینگ واژن: پیرسینگ ژنیتال | پیرسینگ اندام های جنسی زن

مانند اینکه:

  • پیرسینگ واژن دقیقا کجا قرار می گیرد؟
  • چقدر نصب پیرسینگ واژن درد دارد؟
  • پیرسینگ واژن ممکن است حس جنسی رو از بین ببرد؟
  • خرید پیرسینگ واژن در ایران از کجا و چگونه است؟
  • عوارض پیرسینگ کردن واژن چیست؟

در این نوشتار همه چیزهایی را که باید در مورد روند ، خطرات و مزایای پیرسینگ واژن بدانید گرد آوردی شده است.

پیرسینگ واژن چیست

 

تاریخچه پیرسینگ واژن یا حلقه مهبلی (حلقه واژنی، واژینال رینگ) یا سوراخ کردن واژن

پیرسینگ واژن دارای تاریخچه ای چندین هزار ساله می باشد، با توجه به اینکه خیلی از مردم معتقد هستند که پیرسینگ واژن از ایالات متحده شروع شده است، در حقیقت اصالتی رومی دارد و از چند هزار سال پیش رومیان پیرسینگ واژن را مرسوم می دانستند. رومیان باستان بنا بر رسم و رسوم و فرهنگ آن زمان خود از پیرسینگ واژن استفاده می نمودند، و همچنین جنبه زیبایی نیز برای خانم ها محسوب میشد.

در ایران نیز در این سال ها شاهد پیرسینگ واژن روی بدن خانم ها بوده ایم، و نقاط دیگری از بدن خانم ها مثل:

ناف، ابرو، چال لپ، چانه، بینی و … .

پیرسینگ واژن امروزه در بین خانم ها طرفدارانی به خود جذب کرده است و خانم ها برای پیرسینگ واژن پیش گام می باشند. امروزه در ایران کلنیک های زیبایی زیادی جهت انجام پیرسینگ واژن دایر شده است، و خدمات مختلفی از سوی پزشکان و متخصص در در این زمینه صورت می گیرد.

انواع پیرسینگ واژن یا حلقه مهبلی (حلقه واژنی، واژینال رینگ) یا سوراخ کردن واژن

 

1- پیرسینگ کلیت Clit piercings

اکثر “سوراخ های کلیت” در واقع کلیتوریس را سوراخ نمی کنند ، بلکه کلاهک اطراف کلیتوریس بیرونی را احاطه می کند ، که نوک بالای بالای فرج است.

در زیر انواع اصلی پیرسینگ کلیت را مشاهده می کنید.

Image of different types of clit piercings.

 

سوراخ کردن شکاف کلیتورال: Clitoral glans piercing

این تنها نوع “سوراخ کردن واژن” است که در واقع شامل سوراخ شدن کلیتوریس شما می شود.

این سوراخ در واقع رایج ترین پیرسینگ واژن است زیرا افراد باید یک کلیت به اندازه کافی بزرگ و یک کاپوت کوچک به اندازه کافی داشته باشند تا این سوراخ حتی از نظر فیزیکی برای نصب پیرسینگ واژن نیز امکان پذیر  باشد.

سوراخ کردن هود عمودی ، معروف به سوراخ VCH:

(VCH piercing)

این محبوب ترین نوع “سوراخ کردن” است.

بهترین راه برای توصیف این نوع از پیرسینگ واژن:

یک کلیت. هالتر از هود کلیتورال به صورت عمودی عبور می کند ، به طوری که مهره بالایی در مقابل کلودور قرار می گیرد و مهره پایینی به خود کلیتور فشار می آورد. “ممکن است مانند یک سوراخ عمیق به نظر برسد ، اما این نوع بسیار بهتر است. بنابراین سوراخ کردت از طریق حداقل مقدار بافت عبور می کند و بیشتر میله به سادگی در زیر کاپوت – در برابر کلیتوریس” قرار می گیرد.

فرشته مثلث: Triangle piercing

این روش به ندرت صورت می گرد، این سوراخ افقی مستلزم قرار دادن یک سوراخ و یک پایه در زیر کلاهکی است. که در زیر شافت کلیتورال در بالاترین نقطه آن قرار دارد. “هنگامی که این سوراخ به درستی انجام شود.
باعث تقویت و تحریک شفت کلیتورال می شود.” بر خلاف دیگر سوراخ های کلیت ، که کلیت را به طور مستقیم تحریک می کنند ، این سوراخ باعث ایجاد کلیت از پشت می شود. “این یکی می تواند زندگی را بسیار تغییر دهد.

پیرسینگ پرنسس دیانا: Diana piercing

این پیرسینگ شبیه به یک سوراخ عمودی کلیتورال است اما به جای انجام این کار در وسط کلودر کلیپ انجام بگیرد. این سوراخ هود کلیتورال به پهلو انجام می شود. “اگر تقارن تشریحی وجود داشته باشد. افراد از هر طرف یکی  دریافت می کنند.” و ، “گاهی اوقات اگر کاپوت به اندازه کافی پر باشد ، می توان سوراخ VCH را به صورت ترکیبی سه تکه انجام داد.”

Illustration of a Christina piercing.

2- کریستینا پیرسینگ: Christina piercing

پیرسینگ کریستینا که پیرسینگ زهره نیز نامیده می شود ،

یک سوراخ عمودی است که شبیه پیرسینگ شدن ناف است اما در mons pubis مخملی پوست درست بالای راس لبیا واقع شده است. “برای اینکه از نظر فیزیکی برای پیرسینگ کریستینا مناسب باشید ، باید مقدار زیادی بافت قابل انعطاف روی برآمدگی ناحیه تناسلی خود داشته باشید. و یک قسمت مشخص در بالای هود خود داشته باشید، جایی که فرج به دو طرف جدا می شود، زیرا این جایی است که قسمت زیرین پیرسینگ باقی خواهند ماند. ”

Image showing two types of labia piercings.

 

3- پیرسینگ لابیا: Labia piercing

لابیا های بزرگ (لابیا های بیرونی) و لابیا های کوچک (لابیا های داخلی) را می توان سوراخ کرد. همانطور که گوش را می توان در هر نقطه از بافت متراکم لوب سوراخ کرد ، همین امر در مورد هر طرف لابیا های بزرگ و کوچک انجام می شود. و مانند گوش شما ، می توانید یک طرف لبیا یا هر دو را برای تقارن سوراخ کنید.

البته فرج همه خانم ها

از نظر آناتومیکی برای سوراخ کردن لابیا ها مناسب نیست: “لابیا های داخلی باید به اندازه کافی بلند باشد.” “گاهی اوقات افراد دارای لابیا های داخلی نا متقارن هستند و فقط می توانند یک طرف آنها را سوراخ کنند ؛ در موارد دیگر هر دو لابیا ها بسیار کوتاه هستند.” به گفته متخصصان، اگرچه معمولاً یک پیرسینگ، زینتی می باشد، اما پیرسینگ لابیا های بیرونی می تواند بر لذت جنسی بیفزاید. “اگر در کنار کلیتوریس قرار گیرد ، ممکن است بیشتر زن را تحریک کند.”

Illustration of a fourchette piercing.

 

4- پیرسینگ فورچت: Fourchette piercing

در ورودی پایین واژن ، درست در اطراف پرینه (نقطه حساس بین واژن و مقعد) انجام می شود. پیرسینگ چهار چتری را فقط می توان در افرادی انجام داد که دارای پوست قابل انعطاف هستند. “پیرسینگ فورچت می تواند احساس جالبی را ایجاد کند اما نه به شکلی که سوراخ شدن کلیت ممکن است انجام شود.” شریک جنسی شما پیرسینگ فورچت را در حین مقاربت جنسی احساس می کند.

Illustration of a Princess Albertina piercing.

 

5- پیرسینگ پرنسس آلبرتینا: Princess Albertina piercing

یک پیرسینگ نسبتاً نادر که انجام آن به دلیل قرار گرفتن در محل چالش برانگیزی صورت می گیرد. “حلقه وارد مجرای ادراری می شود و از انتهای آن خارج می شود ، حدود نیم سانتی متر عقب تر و در دهانه کانال واژن قرار می گیرد.” پیرسینگ پرنسس آلبرتینا می تواند مقدار زیادی از تحریکات منحصر به فرد را در طول دخول ایجاد کند. اما ، پیرسینگ پرنسس آلبرتینا “احتمالاً برای کسانی که با درد حس مجرای ادراری آزمایش نکرده اند ، مناسب نیست.”

پیرسینگ کردن واژن برای لذت بیشتر در هنگام رابطه جنسی امکان پذیر است؟

 

پیرسورها

بیان می کنند که اکثر افرادی که پیرسینگ های واژن انجام می دهند ، آنها را برای لذت بیشتر نصب می کنند. و به طور واضح ، افزایش لذت جنسی احتمال پیرسینگ شدن واژن است. مارلا رنی استوارت Marla Renee Stewart مربی جنسی مبتنی بر لذت و سکسولوژیست در مورد لابیا های  مخملی در قسمت پایینی واژن قرار گرفته است.

توضیح می دهد:

از آنجا که اکثر خانم ها از طریق تحریک کلیتورال (نه دخول به واژن) به اوج لذت جنسی می رسند ، “پیرسینگ شدن واژن می تواند ارگاسم را آسان تر کرده و یا حتی با لذت بیشتر اتفاق بیفتد.” داویا فراست Davia Frost, مربی جنسی در مورد پیرسینگ VCH ، می گوید که این امر باعث شده است که ممکن است خودارضایی و رابطه دهانی لذت بخش باشد. او می افزاید: “من راحت تر می توانم اوج لذت جنسی را تجربه کنم.”

پیرسینگ های تزئینی

بیشتر می تواند منجر به افزایش لذت جنسی و افزایش اعتماد به نفس شود. استوارت توضیح می دهد:

“انجام پیرسینگ ناحیه تناسلی می تواند باعث شود که فرد احساس مسئولیت بیشتر در رابطه جنسی خود و اعتماد به نفس بیشتری در بدن خود داشته باشد ، و این می تواند باعث شود که فرد احساس راحتی بیشتری برای برهنه شدن داشته باشد ، آنچه را که در رختخواب می خواهد انجام دهد و آزمایش کند.”

منطقی است ، با توجه به تحقیقات نشان می دهد که تصویر تناسلی فرد با عملکرد جنسی او ارتباط دارد: احساس اعتماد به نفس بیشتر در مورد ظاهر شما در آنجا که باعث می شود به آسانی در مورد خود آگاه شوید و اوج لذت جنسی داشته باشید.

عوارض پیرسینگ

نگرانی ها و خطرات سلامتی

تریستان بیکمن Tristan Bickman, M.D. ، OB-GYN و نویسنده کتاب Whoa، Baby ، می گوید خطرات پیرسینگ شدن واژن شامل موارد زیر است:

  1. درد
  2. عفونت
  3. زخم
  4. آسیب عصبی

در حالی که خیلی نادر است ، اما باید هشدار داد که ممکن است پیرسینگ شدن واژن در طول رابطه جنسی از بین برود.

تریستان بیکمن

می گوید: “این باعث آسیب شدید به بافت می شود. و می تواند باعث خونریزی ، زخم و پارگی شود و بافت را در معرض عفونت قرار دهد.”

کاهش خطرات:

تنها با مراجعه به یک پیرسیر حرفه ای متخصص در پیرسینگ کردن دستگاه تناسلی می توانید خطرات سلامتی ناشی از سوراخ شدن واژن را کاهش دهید. پیرسیر حرفه ای متخصص در پیرسینگ کردن دستگاه تناسلی درک عمیقی از آناتومی واژن زن دارد و می داند چگونه این روش را بدون آسیب رساندن به اعصاب انجام دهد.

اگر به پیرسیر

اطمینان کامل پیدا کردید و او می داند چه کار می کند یا آناتومی دستگاه تناسلی زنانه شما را به خوبی می شناسد، نزد او برای پیرسینگ کردن دستگاه تناسلی خود بروید. بیکمن (Bickman) می گوید: شما باید مطمئن شوید که محل انجام سوراخ ها به خوبی انجام شده است و سوزن ها و جواهرات استریل هستند.

“این عوامل خطر عفونت با یک عامل بیماری زای خون مانند HIV یا هپاتیت را کاهش می دهد.” واکنش آلرژیک به فلز مورد استفاده یکی دیگر از خطرات احتمالی است. اگر به فلز حساسیت دارید. آن فلز را در واژن خود قرار ندهید. بیکمن (Bickman) توصیه می کند از تیتانیوم یا فولاد ضد زنگ استفاده کنید.

پیرسینگ کردن واژن یا حلقه مهبلی (حلقه واژنی، واژینال رینگ) یا سوراخ کردن واژن چقدر درد دارد؟

میزان دردی که احساس می کنید به تحمل درد شما و نوع سوراخ شدن شما بستگی دارد. به عنوان یک قاعده کلی ، پیرسینگ کلیتورال و پیرسینگ پرنسس آلبرتا دردناکتر از پیرسینگ لب است.

“آناتومی و تحمل درد هر کس متفاوت است ، بنابراین در افراد مختلف متفاوت است.”

شخصی می گوید:

“من تحمل درد بالایی دارم و برای من این احساس مثل آمپل زدن بود. اما دوست من روی میز از حال رفت.” شخص دیگری با انجام پیرسینگ نوع VCH می گوید: “من زیاد پیرسینگ کرده ام و این یکی هم درد زیادی متحمل نشدم.” “در دو ثانیه تمام شد.”

مدت زمان بهبودی زخم های ناشی شده از سوراخ شدن واژن چه مدت است؟

به عنوان مثال بهبودی در روش پرنسس دیانا ، پرنسس آلبرتا ، VCH ، HCH ، لبیای داخلی و سوراخ کردن چهار چشمی ممکن است شش هفته طول بکشد. زخم های روش مثلث و سوراخ لبیای خارجی می تواند سه تا شش ماه طول بکشد. و در روش پیرسینگ کریستینا معمولاً نزدیک به شش تا نه ماه طول می کشد تا بهبود یابد. “همه پیرسینگ ها نیاز به مراقبت یکسانی دارند که بهبود می یابند.”

این شامل:

  1. انگشتان کثیف را دور نگه دارید
  2. از شلوار جین و سایر البسه تنگ خودداری کنید
  3. بریوتک یا محلول نمکی را سه تا پنج بار در روز اسپری کنید
  4. از زدن صابون * مستقیم * روی پیرسینگ اجتناب کنید
  5. شستن دستها قبل از تماس با ناحیه پیرسینگ شده
  6. چند ماه صبر کنید تا وارد استخر، جکوزی یا دیا شوید
  7. از کاندم حتما استفاده کنید
  8. از مایع روان کننده برای نزدیکی استفاده کنید
  9. بعد از ادرار کردن یا دفع مدفوع محل را حتما شستشو دهید

 

چه مدت محل سوراخ های ایجاد شده خونریزی می کند؟

هر گونه سوراخ ایجاد شده بر روی دستگاه تناسلی می تواند در چند روز اول خونریزی کند.
روش مثلث بیشتر از بقیه مستعد خونریزی است. اما برخی از افراد اصلاً خونریزی نمی کنند. برای کاهش درد و سوزش ، می توانید بعد از “عمل” اسکیویوی بپوشید. برای جلوگیری از لکه بینی می توانید از نوار بهداشتی استفاده کنید.

 

چه مدت بعد می توانید رابطه جنسی بعد از انجام پیرسینگ واژن داشته باشید؟

حداقل دو هفته صبر کنید. اما اگر احساس آمادگی نمی کنید ، فقط منتظر بمانید: “احساس خواهید کرد چه زمانی آماده هستید. شما می توانید که فعالیت را با ملایمت آغاز کنید و در صورت شروع احساس درد متوقف شوید.”

“پس از مقاربت ، حتما پروتکل های نظافت را دنبال کنید.”

ترمیم پرده بکارت

همه چیز در مورد جراحی واژینوپلاستی و لابیاپلاستی

دیدگاه ها:

چرا برخی از خانم ها پیرسینگ واژن می کنند؟

در اینجا تعدادی از افرادی که در مورد علت تصمیم به انجام پیرسینگ واژن شده اند ، آمده است:

“من علاقه زیادی به تجربه بیشتر در مورد رابطه جنسی دارم. من پیرسینگ واژن انجام دادم. من پیرسینگ واژن را در 18 یا 19 سالگی انجام دادم بخاطر اینکه خیلی علاقه مند بودم که چگونه بر لذت جنسی من تأثیر می گذارد.

اویل فکر می کردم که این فقط مد باشه.” اما بعد از 10 سال هنوز پیرسینگ واژن را دارم و دوستش دارم! ”

——-

“من برای افزایش لذت جنسی و همچنین به دلیل جذاب بودن ، یک پیرسینگ واژن VCH انجام دادم! و هنوز مشکلی باهاش ندارم.”

“من رفتم و یک پیرسینگ واژن مثلث برای افزایش تحریک انجام دادم … اما در نهایت پیرسینگ واژن م را بیرون آوردم زیرا هیچوقت آنطور که انتظار داشتم احساس افزایش لذت جنسی ایجاد نکرد.”

“راستش را بخواهید من یکی را نصب کردم بخاطر اینکه مقاله ای درباره پیرسینگ واژن به صورت آنلاین خوندم و از ظاهر پیرسینگ واژن خوشم اومد. ولی در نهایت من یک پیرسینگ واژن لبیای داخلی انجام دادم. ولی لذت جنسی را در من افزایش نداد ، اما من از اینکه همسرم خیلی خوشش اومد، ازش لذت لذت بردم. ”

توضیحات تکمیلی

هر آنچه که باید قبل از انجام کلیتوریس گلانس یا سوراخ کردن هود یا چوچوله زنان بدانید

  • انواع و مکان نصب پیرسینگ واژن
  • تصاویر پیرسینگ واژن
  • فواید جنسی پیرسینگ واژن
  • آمادگی جسمی شما جهت پیرسینگ واژینال
  • انواع جواهرات و مدل پیرسینگ
  • جنس فلز و جواهرات پیرسینگ
  • هزینه پیرسینگ واژن
  • روش نصب پیرسینگ واژن
  • درد پیرسینگ واژن چقدر است
  • خطرات پیرسینگ برای واژن
  • التیامبخش و دارو برای تسکین درد پیرسینگ
  • مراقبت های بعد از نصب پیرسینگ
  • علائم هشدار دهنده بعد از نصب پیرسینگ
  • طول عمر یک پیرسینگ چقدر است
  • نحوه تعویض پیرسینگ
  • نحوه در آوردن پیرسینگ
  • سوراخ کننده متخصص برای پیرسینگ

اگر از طرفداران زیور آلات واژن و بدن هستید

ممکن است به این فکر کرده باشید که یکی از لذت بخش ترین و حساس ترین قسمت های خود را سوراخ کنید. شما می توانید کلیتور خود را سوراخ کنید، اما سوراخ کردن کلاه کلیتورال ایمن تر و رایج تر است. این همان چیزی است که مردم وقتی به سوراخ کردن واژن اشاره می کنند. زیور آلات دستگاه تناسلی می توانند نتایج محرکی داشته باشند، اما در اینجا مطلبی است که باید قبل از انجام سوراخ کردن بدانید.

آیا پیرسینگ واژن انواع مختلفی دارد؟

Glans

گلانس. سوراخ کردن کلیتورال تنها روشی است که کلیتوریس واقعی را سوراخ می‌کند – اگر سوراخ عمودی باشد، معمولاً از سر کلیتورال یا اگر افقی باشد، از طریق سر کلیتورال سوراخ می‌شود.

VCH

سوراخ کردن عمودی هود وابسته به چوچوله بهترترین روش پیرسینگ واژن در بین زنان. به صورت عمودی از قسمت نازکی از بالا هود عبور می کند.

HCH

سوراخ کردن هود کلیتورال افقی – درد زیادی دارد – به صورت افقی از پایه هود عبور می کند.

Triangle

مثلث. به گفته یکی از اولین انجام دهندگان این روش، Elayne Angel، نویسنده کتاب Piercing Bible ، سوراخ کردن مثلث به صورت افقی از پایه هود و زیر شفت کلیتوریس می رود.

Princess Diana

پیرسینگ های پرنسس دایانا، طبق گفته آنجل، که این مفهوم را نامگذاری کرد، معمولاً به صورت جفت انجام می شود و ممکن است علاوه بر VCH باشد. آنها در اصل سوراخ های VCH هستند اما به طرفین انجام می شوند. اگر VCH دارید، برای مثال، ممکن است آن را با PD ها کنار بگذارید.

Christina

کریستینا ، ونوس نیز نامیده می شود، نه در واقع یک سر آلت و یا هود وابسته به چوچوله پر سر و صدا – اما آن را اغلب به عنوان یک جایگزین به ارمغان آورد. یک نقطه درج از قسمت جلوی فرج می گذرد که به آن شکاف زهره می گویند . سپس سوراخ شدن از طریق بخش کوچکی از مونس پوبیس گسترش می یابد ، جایی که ظاهر می شود.

 

آیا مزایای جنسی وجود دارد؟

سوراخ‌ های کلیتورال و سوراخ‌ های هود می‌ توانند برانگیختگی و لذت را در حین بازی شخصی یا شریک جنسی یا فعالیت جنسی – و حتی زمانی که میل جنسی ندارید، افزایش دهند.

پیرسینگ های VCH، پرنسس دایانا یا مثلث

پیرسینگ های VCH، پرنسس دایانا یا مثلث بیشترین احتمال را دارد که حس را برای رابطه جنسی تقویت کند.

در سوراخ‌ های VCH و پرنسس دایانا معمولاً از مهره‌ ای استفاده می‌شود که روی کلیتوریس قرار می‌گیرد و به آن ضربه می‌زند، به‌ ویژه در هنگام تحریک کلاهک یا خود چوچوله واژن خانم ها.

نقش پیرسینگ های واژن در زندگی زناشویی

هر گونه سوراخ کردن در پایین یا بالا کلیتورال می تواند با ایجاد تحریک جزئی در ناحیه تناسلی شریک زندگی شما، بسته به موقعیت، لذت را برای همسرتان افزایش دهد.
بعلاوه، شریک زندگی شما ممکن است از تحریک سوراخ کردن دستگاه تناسلی شما به صورت فیزیکی یا دهانی، حس برانگیختگی به دست آورد. فقط دیدن پیرسینگ های شما ممکن است حتی باعث تحریک بیشتر در شریک زندگی شما شود.و گاهی در برخی دیگر بر عکس عمل می کند.
کریستینا و HCH معمولاً برای اهداف زیبایی شناسی طراحی شده اند زیرا هیچ یک از این سوراخ ها به کلیشه شما برخورد نمی کنند. با این حال، کریستینا ممکن است یک منبع سرگرم کننده برای تحریک کلیت برای یک شریک در طول عمل ولو روی فرج باشد.

آیا همه می توانند پیرسینگ واژن نصب کنند؟

بینی شما با بینی فرد دیگری متفاوت است و فرج شما نیز با خانم دیگری متفاوت است. به همین دلیل است که برخی از پیرسینگ‌ها ممکن است روی برخی از شکل‌ها یا اندازه‌ های گلن یا هود کار نکنند.

از یک متخصص نصب پیرسینگ خوب سوال کنید تا مشخص شود آیا کاندید نصب یک پیرسینگ هستید یا خیر. در اینجا چند نکته قابل توجه است.

سوراخ کردن به روش glans بسیار نادر است

به گفته انجمن سوراخ‌ کننده‌ های حرفه‌ ای (APP) ممکن است برای پیدا کردن یک متخصص نصب پیرسینگ که مایل به انجام سوراخ کردن به روش glans هستند سخت باشد، مگر اینکه قبلاً سوراخ‌ های واژینال را بدون مشکل انجام داده باشید.
به علاوه، بیشتر زنان کلیتوریس به اندازه کافی بزرگ برای این نوع سوراخ کردن ندارند. به گفته The Axiom Body Piercing Studio ، حتی اگر این کار را انجام دهید، ممکن است کلیتوریس و سایر بافت‌ های اطراف آن برای جا دادن جواهرات درون آن خیلی تنگ باشد.

روش های پیرسینگ دیگر دیگر ممکن است انتخاب بهتری باشند

بیشتر هود های کلیتورال به اندازه کافی عمیق هستند که بتوانند سوراخ VCH را نگه دارند. اما اگر لب های ماژور برجسته یا لب های بیرونی دارید، ممکن است سوراخ کردن HCA ناراحت کننده باشد.

پزشک شما باید مطمئن شود که آنجا فضای کافی دارد

متخصص نصب پیرسینگ شما باید قبل از انجام هر نوع سوراخ کردن گلن یا هود تست Q-tip را انجام دهد. یک نوک پنبه ای استریل در زیر هود قرار داده می شود تا اطمینان حاصل شود که فضای کافی برای عمل وجود دارد و جواهرات می توانند به راحتی در جای خود قرار گیرند.

برای پیرسینگ از چه نوع زیورآلاتی استفاده می شود؟

اگرچه انتخاب جواهرات سوراخ‌دار بدن ممکن است بی‌پایان به نظر برسد، اما فقط چند شکل برای سوراخ‌کردن کلاهک یا کلاه‌چوبه بهترین هستند.

بر اساس Axiom ، تزئینات منحنی ، به جای تزئینات مستقیم، بیشترین کاربرد را دارند، زیرا با شکل بدن روان تر حرکت می کنند.

  • circular barbell به شکل نیم دایره یا نعل اسب است و دارای دو توپ یا مهره است که از انتهای آن باز می شود.
  • captive bead ring حلقه ای است که مهره یا توپی را بین یک دهانه کوچک نگه می دارد. انتهای حلقه به دو فرورفتگی روی توپ فشار داده و آن را در جای خود نگه می دارد.
  • curved barbell یک سوراخ میله ای شکل کمی خمیده با مهره ها یا توپ هایی است که در انتهای آن باز می شود.

از چه موادی برای جواهرات واژینال استفاده می کنند؟

APP توصیه می کند که برای سوراخ کردن از فلزات با درجه ایمپلنت یا طلای 14 عیار یا بالاتر استفاده شود. استفاده از این فلزات می تواند به جلوگیری از عفونت، قرار گرفتن در معرض سموم، واکنش های آلرژیک، تخریب جواهرات و مسائل دیگر کمک کند.
فلزات مورد تایید ASTM بین المللی یا سازمان بین المللی استانداردسازی (ISO) الزامات کاشت را برآورده می کنند. از متخصص پیرسینگ خود بپرسید که آیا برند های معتبر را دارند یا خیر.
تیتانیوم درجه ایمپلنت سبک وزن است، در صورت قرار گرفتن مکرر در معرض مایعات بدن خورده نمی شود، و نیکل ندارد، که برخی افراد نیز به آن حساسیت دارند. به دنبال قطعات مطابق با ASTM-F136 یا ISO 5832-3 باشید.
فولاد ضد زنگ درجه ایمپلنت یکی دیگر از گزینه های مطمئن است. اگرچه دارای نیکل است، یک لایه محافظ روی فلز به عنوان یک مانع بین نیکل و بدن شما عمل می کند. به دنبال قطعات مطابق با ASTM-F138 یا ISO-5832-1 باشید.
طلای جامد 14 عیار (زرد، سفید) که عاری از نیکل یا کادمیوم است نیز کار خواهد کرد.

هزینه این پیرسینگ معمولا چقدر است؟

هزینه بر اساس موقعیت مکانی، استودیو و سبک پیرسینگ شما متفاوت خواهد بود.
جواهر سازی. برخی از استودیوهای پیرسینگ جواهرات اولیه را با قیمت سوراخ کاری خود شامل می شوند. مطمئن شوید که آنها از گزینه های درجه ایمپلنت ذکر شده در بالا استفاده می کنند. همچنین ممکن است مجبور شوید برای جواهرات جداگانه هزینه کنید.

عمل پیرسینگ چگونه انجام می شود؟

مراحل کار در مطب پزشک متفاوت است، اما می‌توانید هنگام ورود برای سوراخ کردن هود، انتظار چند چیز را داشته باشید.
رضایت نامه کتبی از شما خواسته می شود که کارت ملی خود را نشان دهید تا مطمئن شوند که 18 سال یا بیشتر دارید. سپس باید فرمی را پر کنید که شامل معافیت از مسئولیت است.
ارزیابی. اگر ارزیابی قبلی انجام نداده اید، پزشک شما را از نظر نوع سوراخ کاری و جواهراتی که می خواهید استفاده کنید ارزیابی می کند. پزشک شما باید هنگام لمس شما دستکش بپوشد.

ضد عفونی کردن

هنگامی که برای شروع آماده شدید، پزشک، پوست شما را با یک اسکراب جراحی تمیز می کند.
علامت گذاری. سپس پزشک شما ناحیه ای را که قرار است سوراخ شود علامت گذاری می کند.
سوراخ کردن. بسته به نوع سوراخ کردن، این ممکن است شامل استفاده از یک لوله تغذیه سوزن برای هدایت سوزن باشد. به عنوان مثال، اگر VCH دریافت می کنید، لوله تغذیه زیر هود قرار می گیرد. پزشک از شما می پرسد که آیا آماده هستید یا خیر. ممکن است به شما گفته شود که برای کاهش درد ناشی از فرورفتن سوزن، یک نفس عمیق بکشید و سپس یک بازدم انجام دهید.
نصب جواهرات. پزشک سوزن را با جواهرات فرو می کند و سپس آن را می بندد.
پاک کردن. پزشک شما باید هرگونه خونریزی را متوقف کند و سپس ناحیه سوراخ شده را قبل از رفتن تمیز کند.

آیا پیرسینگ درد دارد؟

اگر از 10 نفر بپرسید که آیا هنگام سوراخ کردن ناحیه تناسلی آنها دردناک است یا خیر، احتمالاً 10 پاسخ متفاوت دریافت خواهید کرد. به این دلیل که نحوه تجربه پیرسینگ به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله نوع پیرسینگ که انجام می دهید. اگر مثلاً به جای سوراخ کردن کاپوت، سوراخ گلنس را انجام دهید، انتظار احساس درد بیشتری داشته باشید.
یک پزشک با تجربه تمام تلاش خود را می کند تا درد شما را به حداقل برساند. میزان تحمل درد شما نیز سطح درد شما را تعیین می کند. برخی از افراد حتی از احساس سوراخ شدن لذت می برند.
به گفته APP، اگر قبلاً پیرسینگ بدن داشته اید، به طور کلی می توانید انتظار تجربه مشابهی را داشته باشید. ممکن است چند ثانیه احساس شدیدی وجود داشته باشد و به دنبال آن از شدت آن کاسته شود.

چه خطراتی با نصب پیرسینگ همراه است؟

بسیاری از خطرات مرتبط با سوراخ های کلیتورال یا هود کلیتورال مانند سایر سوراخ های بدن است.

این شامل:

  • واکنش آلرژیک. واکنش آلرژیک ممکن است به نیکل در مواد خاص جواهرات رخ دهد. به همین دلیل مهم است که مطمئن شوید جواهرات شما دارای درجه ایمپلنت یا طلای 14 عیار جامد یا بالاتر است.
  • پاره شدن پارگی زمانی است که سوراخ کننده به چیزی گیر کرده و از بدن خارج شود.
  • عفونت هر گونه سوراخ کردن خطر عفونت را در صورت عدم رعایت بهداشت مراقبت‌های بعدی ایجاد می‌کند. عفونت واژینال نیز می‌تواند ناشی از استفاده از سوزن‌های ناپاک در طول عمل باشد. با این حال، روش های صحیح سوراخ کردن، مانند استفاده از تجهیزات استریل شده و یکبار مصرف، باید این خطر را از بین ببرد.

کلیتورال

  • ناپدید شدن جواهرات. اگر جواهرات شما خیلی کوتاه باشد، پوست می تواند روی آن رشد کند و آن را جاسازی کند.
  • آسیب عصبی ، اگرچه احتمال آسیب عصبی با هر سوراخی وجود دارد، اما به احتمال زیاد با سوراخ کردن کلیتورال بیشتر از سوراخ کردن هود رخ می دهد.
  • پیرسینگ خراب. هنگامی که کلاه کلیتورال را مشخص کرده اید، یک متخصص آموزش ندیده می تواند قسمت نادرست آناتومی، مانند کلیتور را سوراخ کند.
  • این فرض وجود دارد که پیرسینگ تناسلی فرد شریک جنسی او را در معرض افزایش خطر عفونت های مقاربتی قرار می دهد . اما مطالعات نشان می دهد که این افزایش احتمالی اندک است – اگر حتی وجود داشته باشد.
  • برای به حداقل رساندن خطرات، پزشکی را پیدا کنید که در نوع سوراخ‌کاری که می‌خواهید متخصص باشد. پزشک متخصص زنان بهترین امتخاب برای شماست چون او با تمام دستکاه تناسلی شما آشنایی کامل دارد.

چه مدت طول می کشد تا بهبود یابد؟

زمان بهبودی کلیتورال یا سوراخ کردن هود بسته به استایل و بدن شما متفاوت است.

میانگین زمان بهبودی:

  • گلن: 4 تا 8 هفته
  • VCH:
    4 تا 8 هفته
  • HCH:
    6 تا 8 هفته
  • مثلث: 12 تا 18 هفته
  • پرنسس دایانا: 4 تا 8 هفته
  • کریستینا: 24 هفته تا یک سال کامل
    علائم در طول بهبودی ممکن است شامل خونریزی خفیف یا لکه بینی برای چند روز و قرمزی یا تورم برای چند هفته باشد.

همچنین ممکن است در طول دوره بهبودی، مانند هر سوراخ دیگری، متوجه لکه بینی و پوسته پوسته شدن خفیف شوید.

چگونه پیرسینگ را تمیز و مراقبت کنید؟

پیرسینگ روی بدن شما به مراقبت ملایم، به ویژه در دوره بهبودی نیاز دارد. از روش های مناسب مراقبت پس از نصب توسط پزشک متخصص که در زیر ذکر شده است استفاده کنید. ممکن است از خود بپرسید چه زمانی می توانید رابطه جنسی داشته باشید. پاسخ این است که شما آماده باشید – حتی چند روز بعد از سوراخ کردن خوب است.

در طول فرآیند بهبودی:

  • با پیرسینگ خود ملایم باشید.
  • قبل از لمس کردن پیرسینگ دست های خود را بشویید.
  • پیرسینگ خود را روزانه با محلول استریل بشویید.
  • بعد از رابطه جنسی با سالین بشویید.
  • بعد از تمیز کردن پیرسینگ یا دوش گرفتن ادرار کنید.
  • روزانه دوش بگیرید.
  • در رختخواب تمیز بخوابید.
  • لباس تمیز بپوشید
  • از حوله های تمیز و نو استفاده کنید.
  • فورا لباس های مرطوب باشگاه را عوض کنید.
  • در طول رابطه جنسی شریک جنسی از کاندوم استفاده کنید .
  • در طول رابطه جنسی ، حتماً از روان کننده مبتنی بر آب استفاده کنید.

در طول فرآیند بهبودی، این کارها را نکنید :

  • با پیرسینگ خود بازی نکنید تا به طور کامل بهبود یابد.
  • با پیرسینگ خود خشن نباشید یا اجازه ندهید شریک زندگی شما با پیرسینگ شما خشن باشد.
  • اجازه ندهید دهان یا مایعات بدن همسرتان با پیرسینگ شما تماس پیدا کند.
  • در طول دوران بهبودی بدون کاندوم یا سایر روش های مانع رابطه جنسی نداشته باشید.
  • پیرسینگ خود را لمس نکنید یا اجازه ندهید شخص دیگری با دستان ناپاک آن را لمس کند.
  • برای پیرسینگ خود از صابون های اسیدی یا پاک کننده ها استفاده نکنید.
  • پیرسینگ خود را در نیاورید.
  • در استخر، دریاچه یا دریا شنا نکنید تا پیرسینگ شما بهبود یابد.
  • لباسی نپوشید که باعث مالش یا تحریک پیرسینگ شما شود.

مراقب چه علائمی باشید؟

اگرچه در طول بهبودی مقداری حساسیت وجود دارد، اما چند علامت وجود دارد که ممکن است نشان دهنده عفونت باشد.

این شامل:

  • پوستی که در لمس ملتهب و قرمز است
  • درد هنگام تمیز کردن یا دست زدن به آن ناحیه
  • درد لگن هنگام حرکت در اطراف
  • ترشحات چرک مانند از محل سوراخ کردن
  • بوی بد اطراف محل سوراخ کردن
  • تب، بدن درد یا سایر علائم شبیه آنفولانزا
  • اگر شک دارید که چیزی اشتباه است، جواهرات خود را در نیاورید.

به گفته APP، این می تواند باعث بسته شدن سوراخ در سطح و در نهایت موجب عفونت شود.

در چنین شرایطی، فوراً به یک پزشک متخصص زنان مراجعه کنید.

اگر پزشک متخصص از شما بخواهد که جواهرات خود را برداریدفورا این کار را انجام دهید. چون دچار عفونت و عوارض شدید شده اید.

پیرسینگ چقدر عمر می کند؟

اگرچه ممکن است برخی از سوراخ‌ ها تغییر کنند، اما برخی دیگر تا زمانی که شما آماده برداشتن آنها نباشید عمر خواهند داشت.

چگونه جواهرات را تغییر می دهید؟

زیورآلات کلیتورال و هود باید توسط یک پزشک متخصص زنان آموزش دیده تعویض شوند.

در طول دوره بهبودی جواهرات را عوض نکنید

اگر یک عمل پزشکی در آینده دارید که در آن باید پیرسینگ را بردارید، ابتدا با یک پزشک متخصص زنان صحبت کنید. یک پزشک متخصص زنان ممکن است راه حلی برای جلوگیری از در آوردن آن داشته باشد.
اگر هنوز در مرحله بهبودی هستید، باید برای برداشتن ایمن به یک پزشک متخصص زنان مراجعه کنید. پس از برداشتن در هر زمان، سوراخ ایجاد شده را به طور مرتب با مواد ضد عفونی تمیز کنید تا زمانی که زخم سوراخ خوب شود.

با یک پزشک متخصص زنان صحبت کنید

تحقیق خود را در یک پزشک متخصص زنان شهر زندگی خود انجام دهید. بررسی‌های گوگل را بخوانید و ببینید آیا اطلاعاتی در مورد پزشک خاصی که به دنبال آن هستید در وب‌سایت خود ارائه می‌ دهد یا خیر.
اگر آنها اطلاعاتی در مورد پیرسینگ تناسلی ندارند، ممکن است نشانه ای باشد که باید در جای دیگری جستجو کنید.
هنگامی که یک یک پزشک متخصص پیدا کردید، برای دریافت پاسخ سوالات خود از او مشاوره بخواهید.
پزشک شما می تواند آناتومی شما را بررسی کند تا مشخص کند که آیا نوع سوراخ کردن کلیتورال یا سوراخ کردن هود برای بدن شما امکان دارد یا خیر.
اگر این کار را نکرد، ممکن است بتوانند جایگزینی را پیشنهاد کنند. به یاد داشته باشید: هر فرج منحصر به ‌فرد است، بنابراین آنچه برای یک زن مؤثر است ممکن است برای دیگری مؤثر نباشد.

منبع +

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

  • سندرم تخمدان پلی کیستیک (ovarian) (PCOS)

سندرم تخمدان پلی کیستیک

دسامبر 22nd, 2021|0 Comments

سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) سندرم تخمدان پلی کیستیک (ovarian) (PCOS) یک اختلال هورمونی شایع است که تنها در ایالات متحده بیش از 5 میلیون زن را تحت تأثیر قرار می دهد. در سندرم تخمدان [...]

  • بهترین غذاها برای داشتن سینه های سالم

بهترین غذاها برای داشتن سینه های سالم

دسامبر 22nd, 2021|0 Comments

بهترین غذاها برای داشتن سینه های سالم بروکلی و سبزیجات بهترین غذاها برای داشتن سینه های سالم: سبزیجاتی مانند کلم بروکلی، گل کلم، کلم پیچ و کلم سرشار از ویتامین های A و C [...]

  • راهنمای کامل پیدا کردن نقطه جی در زنان

نقطه جی در زنان

دسامبر 22nd, 2021|0 Comments

نقطه جی در زنان نقطه جی تحقیقات اصلی در خصوص آناتومی/فیزیولوژی نقطه جی (ٰG-Spot) در دستگاه تناسلی زنانه؛ وجود آناتومیکی نقطه جی هنوز ثابت نشده است. G-Spot Anatomy [...]

  • رابطه جنسی

علت درد هنگام نزديكی

دسامبر 22nd, 2021|0 Comments

علت درد هنگام نزديكی علت درد هنگام نزديكی: زنان ممکن است در حین رابطه جنسی (دیسپارونی dyspareunia) هنگام تلاش برای دخول، یا در حین و یا بعد از مقاربت دچار درد شوند. درد در [...]

  • تمرینات کگل

تمرینات کگل

دسامبر 22nd, 2021|0 Comments

تمرینات کگل  تمرینات کگل می تواند به تقویت عضلات زیر رحم، مثانه و روده (روده بزرگ) کمک کند. آنها می توانند به مردان و زنانی که مشکلات نشت ادرار یا کنترل روده دارند کمک [...]

  • زایمان طبیعی

زایمان

دسامبر 22nd, 2021|0 Comments

زایمان مادر شدن تان را تبریک می گوییم. واژه نامه زایمان: انقباضات، دردهای زایمان، دردهای ناگهانی زایمان →√ فاصله انقباض ها →√ مایع آمنيوتيک، آب →√ پاره شدن کیسه آب [...]

نیاز به مشاوره پزشکی دارید؟

تماس بگیرید

بانک اطلاعات پزشکی زنان

مشاوره پزشکی با متخصص زنان و زایمان

جدیدترین اطلاعات پزشکی متخصص زنان و زایمان

سوالات متداول بیماری های زنان | سوالات پزشکی از دکتر زنان

دانستنی های سلامت زنان